23 mai 2010

Flyttet inn i nytt rom

Har slitt og styrt nesten hele dagen og i strekk fra klokken fire til akkurat nå nettopp! Herregud jeg er sliten! Klarer jo nesten ikke holde øynene oppe, men med litt brus og godterier så holder man seg mye lenger oppe en man skulle tro..;)

Legger ut en dunge med bilder og ikke så mye tekst i dag :)

Fin stolen min har fått plass i hjørnet ved siden av det nylakkede klesstativet. Som du ser så mangler jeg nattbord enda men om to-tre uker blir det IKEA tur på meg ! :)

Da blir det også kjøp av nytt bord. Et lite med høyt bord, men samtidig ikke som en pidestall. Er jo ikke akkurat noe lekkert bord jeg har stående i dag.. En gammel krakk med et pledd over! I morgen skal jeg fikse noe annet midlertidig der..:)

Stolen fikk god plass i hjørnet ved siden av vinduene og de nesten nye gardinene som nesten går i ett med veggen på bilde ! Er ikke sånn i virkeligheten altså ;)

Den nyoppussede hyllen min fylt med maritime saker og ting :)




Den lille kommoden som jeg har holdt på å pusse opp ble også kjempefin ! Den ble akkurat så gammel som jeg håpet på. Slitt i hjørnene og litt skeive og skakke dører..

Live, Laugh and Love..

Noen kurver foreløpig stappet i et hjørne med noen saker og ting.

Denne hyllen og knaggrekken ble jeg spesielt fornøyd med! Det ble akkurat som jeg hadde sett for meg..:) Med den gamle nøkkelen, saksen og de litt nedslitte sakene..

Bilde har forresten også fått en plassering. Vet ikke om du la merke til den blå veggen som jeg har og som matcher bilde perfekt! Kommoden under skal også pusses opp og oppussingen starter mest sannsynlig i morgen etter konfirmasjonen til bestekompisen ! :)



Og til sist men ikke minst, senga..:) Det aller viktigste møbelet i hele rommet..
På sidene kommer to hvite nattbord, litt høyere enn senga med to hvite bordlamper til 29 kroner fra IKEA.

- Alexander -

1 kommentar:

Synnøve sa...

Hei.
Jeg fant bloggen din inne på Boligpluss sine sider.
Jeg er imponert over hvor flink du er til og pusse opp og til og se de små detaljene som er så viktig for og få et fint interiør.
Rommet ditt ble kjempefint.

Kos deg på rommet ditt:)
Klem