30 mai 2010

Black Design, tilbake på interiørfronten?


Black Design er endelig tilbake! I mange år synes jeg de har vært kjedelige og bare hatt de sorte kjedelige tingene sine. Ironisk nok..


Men nå ser det ut som de er kommet seg litt tilbake igjen. Nå har de endelig litt farger og mye i glass. Akkurat som mye av interiørfronten består av denne våren/sommeren.. I tillegg har de mye i sandfarget og av det maritime miljø..:)

Fant noen inspirasjon som de betegnet som vår. For meg er dette mer som sommer og føler jeg får litt sommerstemning av bildene ;)
Stripete duker kan minne litt om en tid for noen år siden. Masse mørke "asia inspirerte" farger på stripete duker. Kan huske at jeg ikke synes at det var noe fint. Men dette derimot. Lyse og sommerlige farger er jo alltid fint :)

Er det bare jeg som føler at de har kommet tilbake etter å ha vært kjedelige i mange år? Kanskje er de kommet for å bli denne gangen?

- Alexander -

2 kommentarer:

Høvebakken sa...

Det er deilig med farger:)

aase sa...

Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg du!! Flott blogg du har, gøy med noen gutter også, ikke bare "hvite damer hihi!! Farger er flott og jeg har hele tiden brukt det jeg....samme hva alle andre gjør da!! Jeg bytter ofte farge på lys, servietter og puter ol.

Skal bli morsomt å følge deg framover!!

Klem aase