05 mai 2010

Besøk og inspirasjon i mitt hode


Gjett hvem som var hos tannlegen i dag! Uheldigvis så var det meg. Hadde faktisk min femte time i dag (!) og har kun fikset to tenner. Er ikke det sakte så vet ikke jeg.. ?
Ikke det at jeg ikke liker tannleger, men.. Okei, der lyver jeg! Jeg liker ikke tannleger i det hele tatt. De gjør og vil meg sikkert vondt...




Etterpå kom Jan-Andre til meg med skolebussen. Alltid koselig og ha Jan-Andre på besøk selv om han er glad i å se på ting, alle ting.. Blir litt inspirert av og ha han på besøk. Får lyst å begynne å gjøre ting med en gang. Har jo mange planer inni hodet mitt; male kommoden i shabby chic stil, finne to gamle nattbord, finne en lav gammeldags tv-benk, osv.
Har alt for mange ideer i hodet til både skole og alle de andre tingene i hodet mitt. Går bare å venter på at skolen skal bli ferdig så man kan begynne å jobbe litt igjen :)


Utpå ettermiddagen så været veldig klart ut og jeg trodde ikke det skulle bli noe regn eller noe sånt.. Så jeg heiv meg rundt og fikset opp altanen min. Hadde i utgangspunktet en plan om å tilbringe noen minutter der i kveld. Men.. Hva tror du skjedde? Jo, det ble regn !

- Alexander -

Ingen kommentarer: