12 mai 2010

Avokado på leppe og hender :)

Fant meg en skikkelig finsak på helsekostbutikken i dag. Først skjønte jeg ikke helt hva det var og om man skulle smøre den der lille "tippen" i enden på hendene. Men så skjønte jeg ettehvert at man kunne åpne den ;)
Avokado leppepomade og håndkrem !

Må jo innrømme at den ser litt ekkel ut, men den var veldig bra og i tillegg smakte den godt :)

Håndkremen var kanskje best og jeg fikk supermyke hender med en gang :)
Prøv den du også! Kostet 89 kroner og du finner den på helsekostbutikken :)
- Alexander -

1 kommentar:

Camilla sa...

Hei og hopp!

Takk for hyggelig melding inne hos meg.
Fin blogg du har her. Jeg legger meg til som følger, kommer tilbake hit!

Du får ta en titt på giveawayen inne hos meg da vet du ;) Gaver er vel alltid velkomne.

Klem C.